Muza xD

Strony c;

czwartek, 30 października 2014

                                                    Halloween!!! c;;

Hejcio, kochani ;** Już jutro Halloween!!! c; Nie mogę się już doczekać, u nas w szkole już nie ma Halloween (od 2 lat), ale nasza (kachaniutka ;**) pani od angielskiego powiedziała, że możemy iść do szkoły przebrani na Halloween. Tak się ucieszyłam, że omal nie zemdlałam. Odrazu gdy przyszłam ze szkoly do domu przygotowałam sobie kostium. To będzie najlepszy dzień świata! Aha, i jeszcze dzisiaj w szkole postanowiłam z koleżanką zrobić konkurs kto będzie miał straszniejszy kostium na Halloween (pokłóciłam się z nią :/). Powiedziała, że przebierze się za pół dynie, pół trupa. Ja przebiorę się za........zombie postrzelonego w głowę i z nożem w brzuchu. Straszne, co nie?

W komentarzu napiszcie za kogo wy się przebieracie na Halloween c;; Pa, pa!!! ;**

1 komentarz: